Turėdama didesnę nei 48 % rinkos dalį, „AIXAM“ yra pramonės etalonas tiek privačių transporto priemonių („AIXAM“ serija), tiek itin lengvų komercinių transporto priemonių („Aixam Pro“ serija) srityje jau daugiau nei 30 metų. Įmonė turi tankų oficialių atstovų tinklą tiek Prancūzijoje, tiek visoje Europoje: 130 atstovybių Prancūzijoje, iš kurių 15 % yra išskirtinai „AIXAM-MEGA“ ir 600 atstovybių 12 Europos šalių.
Nuo 1986 m. iki 2002 m. „Aixam Mega“ gamybos pajėgumai padidėjo daugiau nei tris kartus, 2007 m. pasiekdami rekordą – 15 500 transporto priemonių per metus.2009 m., ekonominės krizės laikotarpiu, „AIXAM-MEGA“ stabilizavo gamybą ties 11 200 vienetų, o per artimiausius metus ji grįžo iki maždaug 12 000 vienetų per metus. Įmonės augimas nuo 2002 m. išaugo daugiau nei 20 %.
2018 m. „AIXAM MEGA“ buvo pagaminusi daugiau nei 300 000 transporto priemonių.
Įsikūrusi Ronos-Alpių regione nuo pat įkūrimo, gamintoja įdarbina 230 darbuotojų dviejose gamybos vietose. Pagrindinė būstinė ir viena surinkimo gamykla yra Aix-les-Bains mieste Savojos regione (73), o kitos keturios gamybos ir surinkimo linijos – Chanas mieste Isère regione (38). Šiose moderniose gamyklose kasmet galima pagaminti, surinkti ir patikrinti daugiau nei 15 500 transporto priemonių.
Variklių inovacijos, aerodinamika, tvarumas... Nuo pat įkūrimo aplinkosauga buvo pagrindinis prekės ženklo rūpestis. Kiekvienas variklis yra ekonomiškas ir išsiskiria nedideliu taršos lygiu:
Be to, aerodinamika prisideda prie ekologinių įsipareigojimų, o tai užbaigiama atliekų perdirbimu, nes kiekvienas „AIXAM MEGA“ automobilis yra 100 % perdirbamas!
Mažai kas žino, kad „AIXAM-MEGA“ prekės ženklas jau daugiau nei du dešimtmečius dalyvavo automobilių lenktynėse, pasižymėdamas aistra ir aukštos kokybės mechanikos siekiu.
Nuo visureigio „MEGA TRACK GT“ kupė, iki „MEGA GLACE“, kuris 1992–1999 m. laimėjo 3 „Andros Trophy“ apdovanojimus, iki „MEGA DESERT“, kuris 2000 m. Dakare užėmė antrąją vietą su Stéphane'u Peterhanseliu už vairo – „MEGA“ komanda kuria, gamina ir dalyvauja lenktynėse su tarptautiniu mastu žinomais vairuotojais (Alesi, Belmondo ir kt.), sėkmingai dalyvaujant įvairiuose renginiuose.
Šie įsipareigojimai buvo sustabdyti 2000-ųjų pradžioje dėl „AIXAM-MEGA“ strateginių sprendimų. Tačiau, turėdama įgimtą aistrą automobilių lenktynėms, „MEGA“ 2010 m. vėl dalyvavo „Andros Electric Trophy“, sužibėdama St-Dié des Vosges iššūkyje ir užimdama antrąją vietą podiume.