AIXAM-MEGA lenktynėse debiutavo 1990-ųjų pradžioje, vedami aistros ir entuziazmo aukštos kokybės automobiliams. MEGA komanda kuria, tobulina ir gamina lenktyninius automobilius, išbandydama juos įvairiose varžybose.
Andros“ trofėjus (1992–1999 m.). AIXAM-MEGA iškovojo ne vieną pergalę tiek vairuotojų, tiek gamintojų kategorijose.
Šios sėkmingos nuotykių kupinos lenktynės tęsėsi iki 2000-ųjų, kai įmonė pasuko naujų galimybių link. Tačiau meilė automobilių sportui liko neatsiejama AIXAM-MEGA dalis. 2010 m. MEGA vėl dalyvavo „Andros“ elektrinių automobilių trofėjuje su vairuotoju Soheil Ayari.
MEGA sukūrė įspūdingąjį MEGA Track – visureigį GT kupė, išskirtinį ir galingą automobilį su V12 varikliu.
Legendiniai čempionai vairavo MEGA Glace, siekdami nepaprastų rezultatų.
1996 m. François Chauche pirmą kartą laimėjo „Andros“ trofėjų su MEGA Glace. Philippe Gache ir MEGA Glace iškovojo dar dvi čempionų taures – 1996 m. ir 1998 m.
MEGA įsigijo „Monte-Carlo Automobile“ kompaniją ir sukūrė naują, išskirtinį Grand Tourisme klasės automobilį.
Keisdama ledo trasas į smėlį, MEGA dalyvavo Dakaro ralyje su MEGA Desert. Pirmaisiais metais automobilis, vairuojamas Stéphane Peterhansel, finišavo antras prie Gizos piramidžių Kaire.
2010 m. MEGA vėl sugrįžo į lenktynes ir dalyvavo elektriniame „Trophée Andros“. Pirmaisiais metais vairuotojas Soheil Ayari užėmė antrąją vietą lenktynėse St-Dié des Vosges.
Aixam ir toliau puoselėja savo aistrą lenktynėms, užleisdamas kelią jaunajai kartai. Aixam remia jaunus talentus, aistringai domisi motociklų sportu, banglenčių sportu ir kartingais.
Aixam remia Kyrian Hartmann, 15 metų motociklų lenktynininką, dalyvaujantį CIV čempionate.
Siekdama diversifikacijos, MEGA sukūrė pramoginę transporto priemonę, skirtą plačiajai visuomenei. Šis automobilis išsiskiria neįtikėtinu universalumu ir gali būti transformuojamas į pikapą, universalą arba kabrioletą, atsižvelgiant į vartotojo poreikius.