Saugumas

   KELEIVIŲ APSAUGA

Visos naudojamos medžiagos ir technologijos užtikrina visapusišką saugumą.

Lankstus, termiškai formuotas kėbulas sugeria nedidelių smūgių energiją, o platus, iš ekstruduoto aliuminio profilių pagamintas, rėmas apsaugo nuo deformacijų.

Ši saugumo kapsulė švelnina smūgius, kad apsaugotų Jus.

Plus de 20 ans de crashs tests
Atsisiųskite elektroninę saugos knygelę

AKTYVIOS SAUGOS PRIEMONĖS

Inovacijų ir technologijų derinys padeda išvengti nelaimingų atsitikimų:
  • Platus priekinis stiklas suteikia platesnį matymo lauką.
  • Galinga langų atitirpinimo sistema užtikrina puikų matomumą.
  • Halogeniniai žibintai, 3-iasis stabdžių žibintas, avarinės šviesos, kurios įsijungia staiga stabdant, LED dienos žibintai... – tai įranga, padedanti užtikrinti, kad būtumėte gerai matomi bet kokiomis sąlygomis.
  • Pažemintas svorio centras, platesnė važiuoklė ir stabdžių valdymo vožtuvas... – šios detalės prisideda prie Jūsų stabilumo atliekant manevrus.

PASYVIOS SAUGOS PRIEMONĖS

Automobilyje įdiegtos technologijos maksimaliai saugo ir apsaugo keleivius galimo susidūrimo metu.

28 metai sėkmingų saugumo bandymų

AIXAM automobiliai atitinka naujausius Europos Sąjungoje taikomus standartus ir normas.

Sėkmingų bandymų analizė prisideda prie visų AIXAM modelių saugumo tobulinimo.

KADA SUSIDŪRIMO TESTAS LAIKOMAS SĖKMINGU?

  • Keleivių skyrius lieka nepažeistas: jokios deformacijos, jokio įsiveržimo, jokios grėsmės įstrigti automobilyje.
  • Langai neskyla: nėra pjūvių ar sužalojimų.
  • Saugos diržai nestringa: nėra diskomforto ar panikos išlipant iš automobilio.
  • Durys lieka uždarytos per avariją: apsauga nuo iškritimo.
  • Durų rankenos veikia tinkamai: avarijos atveju durys lengvai atsiveria.


AIXAM pasiekė išskirtinį saugumo lygį savo modelių asortimente.

ABS – AIXAM SAUGUMO STANDARTAS

AIXAM modeliai aprūpinti ABS (Anti-lock braking system) sistema (pasirenkama arba standartinė įranga). Stabdžių blokavimo sistema optimizuoja stabdymo kelią ir leidžia užtikrinti tikslų trajektorijos valdymą, kad būtų išvengta kliūčių stabdant.

ABS sistema veikia ant visų paviršių ir bet kokiomis oro sąlygomis.

Système ABS voiture sans permis

PAGRINDINIAI SKAIČIAI (PRANCŪZIJOJE)

2011 m. Prancūzijos metropolijose užfiksuoti 85 214 kelių eismo įvykių aukų atvejai (žūtys ir sužalojimai).

Iš jų tik 356 arba 0,41 % nukentėjusiųjų buvo susiję su tradicinio vairuotojo pažymėjimo nereikalaujančiais naudojamais automobiliais.

Iš 3 963 žuvusiųjų, 2 062 (52 %) sudarė automobilių vairuotojai ir keleiviai, 760 (19 %) – motociklininkai ir 220 (6 %) – mopedų vairuotojai.

Tačiau be vairuotojo pažymėjimo eksploatuojamose transporto priemonėse žuvo 26 žmonės (0,66 %), iš kurių 5 buvo keleiviai. (Šaltinis: ONISR)

KATEGORIJOSSUŽEIDIMAIŽŪTYSVISO
Mopedų vairuotojai ir keleiviai7,7511657,916
Automobilių vairuotojai ir keleiviai32,4541,66334,117
Be tradicinio vairuotojo pažymėjimo naudojamų automobilių vairuotojai ir keleiviai32024344
Pėstieji11,22149911,720